2011年12月16日 星期五

鴛鴦炸元寶 (鴛鴦臘腸魚肉釀炸豆卜)


2011年12月16日下午10:08公開累積瀏覽 288 1



December 11, 2011, Sunday

其實今日要開檯就唔應該要整的咁花時間嘅野, 但係咁多人食飯, 都唔知煮咩好, 整就整啦,

上次見Mrs. Kua 整過一次, 呢的唔需食譜啦, 自己改良, 應該好易啫.

豆卜, 我都唔記得買咗幾錢同幾重, 數下有15粒, 即係做起會有30粒.  ok.


鯪魚肉半斤

鴛鴦腸炸元寶 (1)
潤腸一條, 臘腸一條, 切碎撈勻


將臘腸碎加入鯪魚肉

豆卜剪開兩邊

先沾上一的生粉, 其實唔使咁多, 不過我一手揸相機, 一手揸豆卜沾粉, 控制得唔係咁好


跟著將豆卜反轉, 再釀的魚肉入去


偽呀, 就係咁啦, 係要反轉, 的豆腐突喺外面, 豆卜皮喺入面, 就係要呢個效果

其實好易做, 好快就釀好哂


炸之前再沾上的生粉

鴛鴦腸炸元寶 (9)
咁就開始炸, 我都係鍾意用煲仔炸, 可以慳油的.
好快咁炸好第一次 (感覺變得硬咗, 就可以撈起)


跟著再炸第二次, 見到顏色深咗.  呢味餸一定要炸兩次, 如果想快只炸一次, 食落去會好多油, 因為的豆卜皮好索油.  再炸一次迫番的油出嚟, 食落一的都唔油膩


我再加咗的香茜碎响面.   睇唔到添....


比個close up.

鴛鴦腸炸元寶 (17)
睇吓炸起後面係點樣...kakakak, 睇吓有的似雪耳喎.. 呢的豆腐, 炸完好好味喎.


側面睇就係半圓型, 我覺得好似元寶, 所以咪叫炸元寶囉.

呢味餸香口又好味, 不過工序多少少....每人一嚿兩嚿三嚿, 好快就食哂啦.

沒有留言:

張貼留言